Reklamace

Reklamační formulář

Přihlásit
 
 
 

Záruka a postup reklamace

Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. V opačném případě má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy. Prodávající může při výskytu vady nabídnout slevu z kupní ceny.

Standardně na nové zboží poskytujeme zákonem stanovenou záruční dobu 24 měsíců. Nadstandardní záruční lhůta může být uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na daňovém dokladu, který kupující obdrží společně se zbožím. Po jeho předložení (postačuje kopie) Vám potvrdíme záruční list.

Při reklamaci zboží je nutné vždy informovat prodejce a předem se domluvit na postupu a případném způsobu dopravy a místě zaslání. Ke kontaktování prodejce můžete využít formulář Reklamace (viz. níže). Neposílejte zboží na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Doporučujeme jeho pojištění po dobu přepravy.

Po převzetí reklamovaného zboží bude do 3 dnů kupující informován o rozhodnutí o reklamaci. Prodávající následně ve lhůtě 30 dnů sjedná nápravu.

 
Rychlé vyhledávání
Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).

Košík je prázdný

0
 
© Eshop SUPING.CZ